szkolenia dla twojego biznesu

Visual Merchandising

Trudno jest znaleźć ekspertów branży retail, którzy naprawdę rozumieją Twój biznes i mogą faktycznie osiągać długoterminowe wyniki. Nasi doświadczeni trenerzy z chęcią pomogą w rozwoju Twojej firmy

retail szkolenia

Przykładowy program szkoleniowy:

Visual Merchandising

Zbuduj przewagę konkurencyjną swojego sklepu i zwiększ liczbę klientów.

Obecne czasy  stawiają przed przedsiębiorcami jeszcze więcej wyzwań niż miało to miejsce przed czasem pandemii. Teraz każdy z przedsiębiorców musi wykazać się jeszcze większa odwagą, kreatywnością by zbudować swoją przewagę konkurencyjną nad okolicznymi sklepami. Walka o klienta nie będzie łatwa, bo konkurencja będzie próbowała zmotywować konsumenta do zakupów w swoim sklepie. Czasy gdy wystarczył dobry towar by biznes się rozwijał odchodzą, niestety. 

Są sprzedaży liderzy na rynku którzy posiadają sklepy lub całe sieci sklepów. Ta grupa przedsiębiorców doskonale wie, że sam towar w sklepie znajdujący się  nawet w najlepszej lokalizacji nie sprzeda się. Zależy im by klient był dobrze obsłużony, to oczywiste a przy okazji sprzedaż była dynamiczna a rotacja towaru duża. Większość z nich nie ryzykuje i  korzysta z usług ekspertów który wiedzą jak zwiększyć sprzedaży z 1 m2. Chcesz poznać te zasady zapraszamy na szkolenie na którym poznasz wszelkie zasady.

Dla kogo jest to szkolenie?

Przeczytaj poniższe pytania i odpowiedz na pytania:

  1. Chcesz wiedzieć jak osiągać lepsze wyniki sprzedaży z każdego m2 twojego sklepu?
  2. Jesteś właścicielem sklepu i poszukujesz nowych rozwiązań które realnie wpłyną na ilość klientów oraz wzrost sprzedaży?
  3. Chcesz zdobyć wiedzę wiedze na temat zasad poprawnej ekspozycji- visual merchandisisng
  4. Chcesz rozwijać swój sklep budować przewagę konkurencyjną? 
  5. Towar coraz słabiej sprzedaje się a stany magazynowe rosną?
  6. Klienci kupują standardowe towary i z niechęcia kupują nowości?
  7. Chcesz zmienić sklep tylko nie wiesz co i od czego zacząć?

Na szkoleniu dowiesz się:

1. Jakie są zasady poprawnej ekspozycji- visual merchnadisisng.

2. Poznasz strategiczne miejsca w sklepie.

3. Poznasz techniki ekspozycyjne. 

4. Dowiesz się jak budować dobrą aranżacje witryny i witryny i wejścia.

5. Dowiesz się jakie techniki merchandisisngowe możesz stosować, żeby podnieść rotacje towaru.

6. Dowiesz się jakie techniki VM stosować, by pozyskać nowych klientów. 

7. Dowiesz się jak zarządzać towarem na sali sprzedaży w skali roku.

DZIEŃ 1 i 2

Program szkolenia:

  • Czym jest Visual Merchandising i jego znaczenie dla wyników sprzedaży.
  • Rentowność sklepu a Visual Merchandising.
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.
  • 5 czynników skłaniających do dokonania zakupów i odwiedzenia sklepu.
  • 5 zasad planowania ścieżki klienta w sklepie.
  • 5 zasad poprawnie zaprojektowanego sklepu.
  • 10 zasad poprawnej aranżacji sali sprzedaży.
  • 10 zasad aranżacji witryn.
  • 10 zasad aranżacji sali sprzedaży.
  • 10 zasad zarządzania towarem na sali sprzedaży w skali roku.
  • 10 zasad planowania  i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.
  • 10 zasady budowy ekspozycji wyprzedażowych.
  • 15 zasad tworzenia ekspozycji w sklepie.
  • 10 zasad skutecznego wdrażania zasad VM.

Jak możemy przeprowadzić szkolenie?

Szkolenie może być prowadzone w formie tradycyjnej czyli na sali sprzedaży w sklepie lub sali szkoleniowej. To szkolenie realizujemy także w formie webinarium czyli spotkania w wirtualnym pokoju w trakcie którego omawiamy cały program, odpowiadamy na pytania uczestników, analizujemy wspólne zdjęcia sklepów i wypracowujemy rozwiązania. Całość szkolenia jest nagrywana i udostępniana uczestnikom.

Co dostaniesz

Co obejmują nasze usługi szkoleniowe"skrojone" dla Ciebie?

Współpracując z Retail Szkolenia, zyskasz dostęp do 100% zaangażowania  i wiedzy naszego zespołu. Naszym głównym celem stanie się optymalizacja każdego procesu współpracy, w tym:

Tworzenie sukcesu

Co sprawia, że ​​nasze szkolenia są tak skuteczne?​

Jakość
treści

Nasze szkolenia zawierają aktualną i praktyczną wiedzę, która jest przydatna dla uczestników. Treści są tak przygotowane aby były łatwe do zrozumienia i późniejszego wdrożenia.

Najlepsi
trenerzy

Nasi trenerzy to osoby z długoletnim doświadczeniem i bogatym portfolio zleceń. Są przede wszystkim praktykami co powoduje, że przekazana przez nich wiedza jest niezwykle wartościowa.

Personalizacja
szkolenia

Nasze szkolenia uwzględniają indywidualne potrzeby uczestników. Treści i metody nauczania są dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników.

Koniec szkolenia to początek wdrażania wiedzy

Po zakończeniu szkolenia nieustannie dbamy o naszych klientów, oferując kompleksową pomoc przy wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności. Nasz zespół ekspercki jest gotowy do udzielenia wsparcia na każdym etapie procesu wdrażania. Zapewniamy indywidualne konsultacje, w czasie których pomagamy zrozumieć i dostosować zdobyte informacje do indywidualnych potrzeb i celów organizacji.

Dzięki temu nasze szkolenia stają się nie tylko źródłem cennych treści, ale również praktycznym narzędziem do osiągania sukcesów. Jesteśmy dumni z zaangażowania i zaufania, jakie nasze klienty nam okazują, i gwarantujemy, że nasza pomoc po szkoleniu będzie równie wartościowa, jak sama nauka.

Certyfikat

Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewnić każdemu uczestnikowi naszych szkoleń certyfikat potwierdzający ich uzyskaną wiedzę i umiejętności. Cenimy wkład i zaangażowanie naszych kursantów, dlatego chcemy nagrodzić ich wysiłek poprzez oferowanie certyfikatów.

Wierzymy, że posiadanie certyfikatu nie tylko jest dowodem na zdobytą wiedzę, ale również zwiększa szanse na rozwój zawodowy i otwiera nowe możliwości kariery. Dlatego też, dla nas każdy uczestnik szkolenia jest ważny i zasługuje na uznanie.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć cenne kwalifikacje, do uczestnictwa w naszych szkoleniach i otrzymania certyfikatu, który potwierdzi ich profesjonalizm i kompetencje.

“Olbrzymią zaletą było bezsprzecznie bardzo ścisłe trzymanie się terminów realizacji. Wzorcowa również byłą jakość przygotowanych materiałów ”

Koordynator ds. Salonów Stacjonarnych, X-kom
Michał Łapeta