szkolenia dla twojego biznesu

Teambuilding

Trudno jest znaleźć ekspertów branży retail, którzy naprawdę rozumieją Twój biznes i mogą faktycznie osiągać długoterminowe wyniki. Nasi doświadczeni trenerzy z chęcią pomogą w rozwoju Twojej firmy

retail szkolenia

Przykładowy program szkoleniowy:

Teambuilding

Szkolenie z teambuildingu przynosi wiele korzyści dla zespołu pracowniczego. Po pierwsze, umożliwia bardziej efektywną komunikację i współpracę między członkami zespołu, co polepsza relacje międzyludzkie oraz klimat pracy.
 
Szkolenie pomaga również w identyfikowaniu mocnych stron i słabych stron poszczególnych członków zespołu, co umożliwia lepsze wykorzystanie ich potencjału oraz rozwiązanie ewentualnych konfliktów. Dodatkowo, szkolenie z teambuildingu zwiększa motywację i zaangażowanie pracowników, co przekłada się na lepsze wyniki pracy i osiągane cele.
 
Dlatego warto inwestować czas i środki w to szkolenie, jeśli chemy zbudować silny i zgrany zespół pracowniczy.

DZIEŃ 1

MODUŁ 1. WPROWADZENIE:

  • Powitanie uczestników i przedstawienie się trenera. 5 min.
  • Prezentacja celów i programu szkolenia oraz korzyści udziału w nim. 5 min.
  • Rewizja oczekiwań uczestników. 5 min. (KAHOOT).

MODUŁ 2. EFEKTYWNY ZESPÓŁ:

  • Rola menadżera w budowie efektywnego zespołu.
  • Praca zespołowa – moja definicja.
  • Jak wykorzystać potencjał zespołu?
  • Dynamika rozwoju zespołu a specyfika zadań i aktywności menadżerskich. Autodiagnoza etapu rozwoju zespołu.

MODUŁ 3. BUDOWANIE ZESPOŁU W ODNIESIENIU DO KONCEPCJI LENCIONIEGO:

  • Wprowadzenie do koncepcji 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg Lencioniego.
  • I dysfunkcja – zaufanie a brak zaufania – czynniki budujące oraz niszczące zaufanie w zespole.
  • Działania menadżera wpływające na zaufanie w zespole.

MODUŁ 4. II DYSFUNKCJA – OBAWA PRZED KONFLIKTEM:

  • Wprowadzenie do drugiej dysfunkcji wg Lencioniego.
  • Detektory konfliktu w zespole – perspektywa poznawcza.
  • Typologia radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  • Feedback jako narzędzie rozwiązujące sytuacje trudne.

MODUŁ 5. III DYSFUNKCJA – ZAANGAŻOWANIE A BRAK ZAANGAŻOWANIA DO PRACY W ZESPOLE:

  • Znaczenie kryteriów i jasności podejmowanych decyzji.
  • Rola spotkań zespołu i sposobu komunikacji menadżera z zespołem.
  • Jak prowadzić efektywne spotkania? Ujęcie praktyczne.

 

DZIEŃ 2

MODUŁ 6. IV DYSFUNKCJA – ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

  • Działania szefa, które wspierają kulturę feedbacku i odpowiedzialności.
  • Praca hybrydowa a odpowiedzialność – o co warto zadbać?
  • Wyzwania w sprzedaży w kontekście budowania odpowiedzialności w zespole.

MODUŁ 7. V DYSFUNKCJA – WYNIK A BRAK DBAŁOŚCI O WYNIKI:

  • Rozmowy o bieżącej sytuacji – rola samooceny pracownika
  • Rola feedbacku – 3 różne zastosowania (SPINKA – rozwojowa, FUCO – korygująca i coachingowa).
  • Rola rozmów podsumowujących – jej składniki i praktyczne schematy.

MODUŁ 8. WYPRACOWANIE ZASAD WSPÓŁPRACY:

  • Jak pracować ze mną – indywidualna instrukcja obsługi.
  • Kodeks zespołu. Analiza C5.

MODUŁ 9. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA:

  • Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych.
  • Runda informacji zwrotnych na temat szkolenia.

Jak wygląda szkolenie

Szkolenie może być prowadzone w formie tradycyjnej czyli na sali sprzedaży w sklepie lub sali szkoleniowej. To szkolenie realizujemy także w formie webinarium czyli spotkania w wirtualnym pokoju w trakcie którego omawiamy cały program, odpowiadamy na pytania uczestników, analizujemy wspólne zdjęcia sklepów i wypracowujemy rozwiązania. Całość szkolenia jest nagrywana i udostępniana uczestnikom.

 

Czas szkolenia: 8 godzin zegarowych w tym 3 przerwy

W ramach szkolenia otrzymasz: analizę potrzeb szkoleniowych, materiał szkoleniowy, przeprowadzenie szkolenia

Co dostaniesz

Co obejmują nasze usługi szkoleniowe"skrojone" dla Ciebie?

Współpracując z Retail Szkolenia, zyskasz dostęp do 100% zaangażowania  i wiedzy naszego zespołu. Naszym głównym celem stanie się optymalizacja każdego procesu współpracy, w tym:

Tworzenie sukcesu

Co sprawia, że ​​nasze szkolenia są tak skuteczne?​

Jakość
treści

Nasze szkolenia zawierają aktualną i praktyczną wiedzę, która jest przydatna dla uczestników. Treści są tak przygotowane aby były łatwe do zrozumienia i późniejszego wdrożenia.

Najlepsi
trenerzy

Nasi trenerzy to osoby z długoletnim doświadczeniem i bogatym portfolio zleceń. Są przede wszystkim praktykami co powoduje, że przekazana przez nich wiedza jest niezwykle wartościowa.

Personalizacja
szkolenia

Nasze szkolenia uwzględniają indywidualne potrzeby uczestników. Treści i metody nauczania są dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników.

Koniec szkolenia to początek wdrażania wiedzy

Po zakończeniu szkolenia nieustannie dbamy o naszych klientów, oferując kompleksową pomoc przy wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności. Nasz zespół ekspercki jest gotowy do udzielenia wsparcia na każdym etapie procesu wdrażania. Zapewniamy indywidualne konsultacje, w czasie których pomagamy zrozumieć i dostosować zdobyte informacje do indywidualnych potrzeb i celów organizacji.

Dzięki temu nasze szkolenia stają się nie tylko źródłem cennych treści, ale również praktycznym narzędziem do osiągania sukcesów. Jesteśmy dumni z zaangażowania i zaufania, jakie nasze klienty nam okazują, i gwarantujemy, że nasza pomoc po szkoleniu będzie równie wartościowa, jak sama nauka.

Certyfikat

Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewnić każdemu uczestnikowi naszych szkoleń certyfikat potwierdzający ich uzyskaną wiedzę i umiejętności. Cenimy wkład i zaangażowanie naszych kursantów, dlatego chcemy nagrodzić ich wysiłek poprzez oferowanie certyfikatów.

Wierzymy, że posiadanie certyfikatu nie tylko jest dowodem na zdobytą wiedzę, ale również zwiększa szanse na rozwój zawodowy i otwiera nowe możliwości kariery. Dlatego też, dla nas każdy uczestnik szkolenia jest ważny i zasługuje na uznanie.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć cenne kwalifikacje, do uczestnictwa w naszych szkoleniach i otrzymania certyfikatu, który potwierdzi ich profesjonalizm i kompetencje.

“Olbrzymią zaletą było bezsprzecznie bardzo ścisłe trzymanie się terminów realizacji. Wzorcowa również byłą jakość przygotowanych materiałów ”

Koordynator ds. Salonów Stacjonarnych, X-kom
Michał Łapeta