szkolenia dla twojego biznesu

Zwiększ sprzedaż w salonie z bielizną: Strategie i techniki

Trudno jest znaleźć ekspertów branży retail, którzy naprawdę rozumieją Twój biznes i mogą faktycznie osiągać długoterminowe wyniki. Nasi doświadczeni trenerzy z chęcią pomogą w rozwoju Twojej firmy

Dofinansowanie

Szkolenia mogą być dofinansowane od 50% do nawet 100%, w zależności od regionu, w którym prowadzisz swój biznes. Oznacza to, że średni udział własny uczestnika w takim szkoleniu wynosi około 0 – 1000 zł. Nie musisz się martwić o formalności związane z pozyskaniem dofinansowania. Nasza firma zajmuje się wypełnianiem wniosków o dofinansowanie, a po Twojej stronie jest jedynie podanie niezbędnych danych i złożenie wniosku. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci uzyskać dofinansowanie na szkolenie i rozwinąć Twój biznes!

retail szkolenia

Program szkolenia:
„Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie brafittingowym: Strategie sprzedaży dodatkowej, dobór akcesoriów i techniki angażowania klientek”

Terminy szkoleń:
Listopad 2025:
8-9 Łódź
15-16 Katowice
22-23 Rzeszów

Dzień 1: Zrozumieć klienta i zbudować relację (8 godzin)

  • 9:00 – 9:30 (0,5h): Wprowadzenie

    • Cel szkolenia, program, oczekiwania.
    • Prezentacja uczestników.
    • Dyskusja: “Klient w salonie z bielizną” – potrzeby, oczekiwania, motywacje.
    • Ćwiczenie: Burza mózgów – “Co wpływa na decyzję zakupową klientki?”.
  • 9:30 – 11:00 (1,5h): Psychologia sprzedaży w branży bieliźnianej

    • Specyfika sprzedaży bielizny – intymność, emocje, kompleksy.
    • Budowanie zaufania i poczucia komfortu u klientki.
    • Wpływ emocji na decyzje zakupowe.
    • Ćwiczenie: “Empatia w sprzedaży” – analiza scenek z klientkami i identyfikacja ich potrzeb.
  • 11:00 – 12:30 (1,5h): Komunikacja z klientem

    • Aktywne słuchanie i zadawanie pytań.
    • Język korzyści – jak mówić o produkcie, aby zachęcić do zakupu.
    • Dopasowanie komunikacji do typu klientki.
    • Ćwiczenie: “Rozmowa z klientką” – symulacje rozmów z różnymi typami klientek.
  • 12:30 – 13:30 (1h): Przerwa obiadowa

  • 13:30 – 15:00 (1,5h): Prezentacja produktu

    • Techniki prezentacji bielizny – jak pokazać produkt z najlepszej strony.
    • Wykorzystanie storytellingu w sprzedaży.
    • Budowanie wartości produktu w oczach klientki.
    • Ćwiczenie: “Prezentacja bielizny” – ćwiczenie.
  • 15:00 – 17:00 (2h): Obsługa klienta na wysokim poziomie

    • Standardy obsługi klienta w salonie z bielizną.
    • Opracowanie standardu obsługi klienta w salonie z bielizną.
    • Budowanie lojalności klientek.
    • Ćwiczenie: “Jak wdrożyć i motywować zespół do pracy zgodnie ze standardami” – analiza przypadków i szukanie rozwiązań.

Dzień 2: Techniki sprzedaży i budowanie marki (8 godzin)

  • 9:00 – 11:00 (2h): Techniki sprzedaży

    • Sprzedaż dodatkowa – jak proponować produkty komplementarne.
    • Cross-selling – jak zwiększać wartość koszyka zakupowego.
    • Psychologia sprzedaży: jak skutecznie wpływać na decyzje klientów
    • Ćwiczenie: “Sprzedaż dodatkowa” – ćwiczenie technik sprzedaży dodatkowej na konkretnych przykładach.
  • 11:00 – 12:30 (1,5h): Inne techniki sprzedażowe

    • Sprzedaż dodatkowa – jak proponować produkty dodatkowe.
    • Up-selling i re-selling – jak zwiększać wartość koszyka zakupowego.
    • Psychologia skutecznej sprzedaży.
    • Ćwiczenie: “Sprzedaż dodatkowa” – ćwiczenie technik sprzedaży dodatkowej na konkretnych przykładach.
  • 12:30 – 13:30 (1h): Przerwa obiadowa

  • 13:30 – 16:00 (2,5h): Opracowanie standardu obsługi klienta w salonie z bielizną

    • Wdrażanie standardu obsługi klienta.
    • Feedback – jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom aby motywować ich do pracy.
    • Analiza feedbacku i identyfikacja obszarów do poprawy.
    • Wprowadzanie zmian w standardzie obsługi klienta na podstawie analizy.
    • Monitorowanie efektów wprowadzonych zmian.
    • Ćwiczenia praktyczne: analiza feedbacku, tworzenie planu doskonalenia standardu.
  • 16:00 – 17:00 (1h): Podsumowanie i utrwalenie wiedzy

    • Dyskusja: “Najważniejsze wnioski ze szkolenia”.
    • Pytania i odpowiedzi.
    • Ankieta ewaluacyjna.
    • Wręczenie certyfikatów.

Dodatkowe informacje:

  • Szkolenie prowadzone będzie w formie interaktywnej, z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych, ćwiczeń praktycznych, dyskusji i analizy przypadków.
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe (prezentacje, notatki, listy kontrolne) oraz certyfikaty ukończenia szkolenia.
  • W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe i lunchowe.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zwiększania sprzedaży w salonie z bielizną. Uczestnicy nauczą się, jak budować relacje z klientkami, prezentować produkty, stosować techniki sprzedaży, dbać o merchandising i promować salon.

Co dostaniesz

Co obejmują nasze usługi szkoleniowe zaprojektowane dla Ciebie?

Współpracując z Retail Szkolenia, zyskasz dostęp do 100% zaangażowania  i wiedzy naszego zespołu. Naszym głównym celem stanie się optymalizacja każdego procesu współpracy, w tym:

Tworzenie sukcesu

Co sprawia, że ​​nasze szkolenia są tak skuteczne?​

Jakość
treści

Nasze szkolenia zawierają aktualną i praktyczną wiedzę, która jest przydatna dla uczestników. Treści są tak przygotowane aby były łatwe do zrozumienia i późniejszego wdrożenia.

Najlepsi
trenerzy

Nasi trenerzy to osoby z długoletnim doświadczeniem i bogatym portfolio zleceń. Są przede wszystkim praktykami co powoduje, że przekazana przez nich wiedza jest niezwykle wartościowa.

Personalizacja
szkolenia

Nasze szkolenia uwzględniają indywidualne potrzeby uczestników. Treści i metody nauczania są dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników.

Koniec szkolenia to początek wdrażania wiedzy

Po zakończeniu szkolenia nieustannie dbamy o naszych klientów, oferując kompleksową pomoc przy wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności. Nasz zespół ekspercki jest gotowy do udzielenia wsparcia na każdym etapie procesu wdrażania. Zapewniamy indywidualne konsultacje, w czasie których pomagamy zrozumieć i dostosować zdobyte informacje do indywidualnych potrzeb i celów organizacji.

Dzięki temu nasze szkolenia stają się nie tylko źródłem cennych treści, ale również praktycznym narzędziem do osiągania sukcesów. Jesteśmy dumni z zaangażowania i zaufania, jakie nasze klienty nam okazują, i gwarantujemy, że nasza pomoc po szkoleniu będzie równie wartościowa, jak sama nauka.

Certyfikat

Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewnić każdemu uczestnikowi naszych szkoleń certyfikat potwierdzający ich uzyskaną wiedzę i umiejętności. Cenimy wkład i zaangażowanie naszych kursantów, dlatego chcemy nagrodzić ich wysiłek poprzez oferowanie certyfikatów.

Wierzymy, że posiadanie certyfikatu nie tylko jest dowodem na zdobytą wiedzę, ale również zwiększa szanse na rozwój zawodowy i otwiera nowe możliwości kariery. Dlatego też, dla nas każdy uczestnik szkolenia jest ważny i zasługuje na uznanie.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć cenne kwalifikacje, do uczestnictwa w naszych szkoleniach i otrzymania certyfikatu, który potwierdzi ich profesjonalizm i kompetencje.