szkolenia dla twojego biznesu

Visual merchandising – skuteczna ekspozycja

Trudno jest znaleźć ekspertów branży retail, którzy naprawdę rozumieją Twój biznes i mogą faktycznie osiągać długoterminowe wyniki. Nasi doświadczeni trenerzy z chęcią pomogą w rozwoju Twojej firmy

retail szkolenia

Cel edukacyjny

  • Poznanie technik ekspozycyjnych podnoszących wzrost rotacji towaru.
  • Poznanie technik marketingowych wpływających na wzrost sprzedaży.
  • Poznanie podstawowych zasad psychologii konsumenta.
  • Poznanie roli zaplanowania ścieżki klienta w sklepie,
  • Zapoznanie się z zasadami technik poprawnej ekspozycji.
  • Zapoznanie się ze standardami ekspozycji zwiększającej sprzedaż.
  • Zdobycie wiedzy na temat zarządzania towarem.
  • Nabycie umiejętności z zakresu zarządzania  towarem na Sali sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy na temat zasad budowania ekspozycji.
  • Zdobycie wiedzy na temat zwiększana sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.
  • Zapoznanie się z zasadami  planowania  i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.
  • Zdobycie wiedzy na temat budowania ekspozycji zwiększających sprzedaż.
  • Podniesienie umiejętności z zakresu budowania ekspozycji zwiększającej sprzedaż .
  • Zapoznanie się zasadami budowy ekspozycji wyprzedażowych.
  • Zdobycie umiejętności z zakresu budowania ekspozycji wyprzedażowych.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności zakresu stylizacji witryn.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności na temat towarowania sklepu.
  • Wypracowanie standardów ekspozycyjnych dla sklepu.
  • Nabycie umiejętności z zakresu zarządzania towarem.
  • Poznanie zasady działań marketingowych w sklepie.
  • Poznanie zasad planowania akcji promocyjnych,
  • Wypracowanie koncepcji akcji promocyjnych opartych na nieobniżaniu marży.
  • Nabycie umiejętności z zakresu zarządzania działaniami marketingowymi.

Efekty usługi, efekty uczenia się/kształcenia

Uczestnik szkolenia na poziomie wiedzy:

    1. Poznana rolę zaplanowania ścieżki klienta w sklepie.
    2. Pozna podstawy zasad psychologii konsumenta.
    3. Zapoznana się zasadami technik poprawnej ekspozycji towaru.
    4. Zapoznana się ze standardami poprawnej ekspozycji towaru.
    5. Zdobędzie wiedzę na temat zarządzania towarem.
    6. Zdobędzie wiedzę na temat zasad budowania ekspozycji.
    7. Zdobędzie wiedzę na temat zwiększana sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.
    8. Zapoznana się z zasadami planowania  i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.
    9. Zdobędzie wiedzę na temat budowania ekspozycji zwiększających sprzedaż.
    10. Zapozna się zasadami budowy ekspozycji wyprzedażowych.
    11. Zdobycie wiedzy na temat zasad aranżacji witryn.
    12. Zdobycie wiedzy i umiejętności zakresu stylizacji witryn.
    13. Zdobycie wiedzy i umiejętności na temat towarowania sklepu.
    14. Pozna zasady działań marketingowych w sklepie.
    15. Zdobędzie wiedzę na temat planowania działań marketingowych w sklepie i w Internecie.
    16. Poznania zasady planowania działań marketingowych w sklepie spójnych z działaniami w mediach społecznościowych.
    17. Poznania zasady planowania akcji promocyjnych,
    18. Wiedział jak budować ekspozycje spójne z działaniami marketingowymi.
    19. Wiedział jak budować ekspozycje zwiększające sprzedaż.
    20. Wiedział jak budować ekspozycję wyprzedażowe.

Uczestnik szkolenie będzie potrafił:

  1. Planować ścieżkę klienta w sklepie.
  2. Potrafiła ułożyć towar zgodnie z technikami poprawnej ekspozycji towaru.
  3. Nabędzie umiejętności z zakresu zarządzania  towarem na sali sprzedaży.
  4. Potrafił zaplanować i zbudować ekspozycję budowania ekspozycji.
  5. Potrafił planować i wprowadzić działania  promocyjnych  w sklepie.
  6. Potrafił zbudować eskpozycję zwiększającą sprzedaż oraz ekspozycje wyprzedażową.
  7. Potrafił zaaranżować zaplanować i zaaranżować witrynę.
  8. Potrafiła wystylizować witrynę.
  9. Potrafił opracować standardy ekspozycyjne dla sklepu.
  10. Potrafił zaplanować działania marketingowe w sklepie i w Internecie oraz kalendarz działań marketingowych.
  11. Potrafił opracować koncepcję koncepcji akcji promocyjnych opartych na nieobniżaniu marży.
  12. Potrafił budować ekspozycje spójne z działaniami marketingowymi.
  13. Potrafił budować ekspozycje zwiększające sprzedaż.
  14. Potrafił budować ekspozycję wyprzedażowe.

 

Na poziomie postawy:

  • Będzie samodzielnym pracownikiem potrafiącym zarządzać ekspozycją w sklepie.
  • Samodzielnie będzie potrafił zaplanować i wdrożyć działania marketingowe w sklepie.
  • Uczestnik będzie potrafił samodzielnie zaplanować i zaaranżować witrynę w sklepie.
  • Uczestnik szkolenia będzie samodzielnie potrafił opracować standardy ekspozycyjne.
  • Będzie miał w pływ na realne podniesienie obrotu sklepu poprzez poprawne ekspozycje towaru.
  • Będzie potrafił wykluczyć błędy aranżacji witryn oraz ekspozycji.
  • Świadomie, samodzielnie i celowo będzie potrafił zarządzać końcówkami towarów co realnie wpływa na płynność finansową sklepu.
  • Będzie samodzielnym pracownikiem zarządzającym punktem handlowym.
  • Szkolenia z umiejętności miękkich. Obsługa klienta, Obsługa trudnego klienta, Asertywność, budowanie zespołów.
  • Poprawna ekspozycja towaru. Planowanie działań marketingowych, Obsługa klienta, Budowanie relacji z klientem.

DZIEŃ 1

8h godzin szkoleniowych

Podstawy Poprawnej Ekspozycji Towaru

2 godziny szkoleniowe

  • Jakie są zasady poprawnej ekspozycji towaru i ich znaczenie dla wyników sprzedaży.
  • Związek między schematami zachowań klienta a aranżacją przestrzeni handlowej.
  • Rentowność sklepu a poprawna ekspozycja towaru.

2 godziny szkoleniowe

  • Techniki ekspozycyjne podnoszące wzrost rotacji towaru.
  • Techniki marketingowe wpływających na wzrost sprzedaży.
  • Podstawowe zasad psychologii konsumenta.
  • Rola zaplanowania ścieżki klienta w sklepie.

4 godziny szkoleniowe

  • Techniki poprawnej ekspozycji towaru.
  • Standardy poprawnej ekspozycji towaru.
  • Warsztat budowanie ekspozycji w strefie kasy.

DZIEŃ 2

8 godzin szkoleniowych

Techniki Poprawnej Ekspozycji Towaru na Sali sprzedaży

2 godziny szkoleniowe

  • Zarządzanie towarem na Sali sprzedaży
  • Zasady budowania ekspozycji.
  • Zasady zwiększania sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.

2 godziny szkoleniowe

  • Planowanie i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.
  • Zasady budowy ekspozycji wyprzedażowych.
  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.

4 godziny szkoleniowe

  • Analiza zdjęć ekspozycji i witryny sklepów– warsztat
  • Poprawna ekspozycja towaru jako praca zespołowa- warsztat
  • Budowa eskpozycji w sklepie.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na sali sprzedaży.

DZIEŃ 3

8 godzin szkoleniowych

Techniki Poprawnej Ekspozycji Towaru na witrynie lub w strefie A

1,5 godziny szkoleniowej

  • Zarządzanie towarem na obuwie i zabawki
  • Zasady budowania ekspozycji.
  • Zasady zwiększania sprzedaży w sklepie poprzez planowane ekspozycje.
  • Planowanie i wprowadzania  działań  promocyjnych  w sklepie.

1 godzina szkoleniowa

  • Wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki.
  • VM jako praca zespołowa – warsztat
  • Budowa eskpozycji w sklepie.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na witrynie.
  • Rola witryny w sklepie.

1,5 godziny szkoleniowej

  • Oświetlenie.
  • Elementy dekoracyjne.
  • Witryny – TYPY

2 godziny szkoleniowe

  • Zasady aranżacji witryn.
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności zakresu stylizacji witryn.
  • Zdobycie umiejętności z zakresu projektowania planu aranżacji witryn.

2 godziny szkoleniowe

  • Witryna, projektowanie aranżacji- warsztat
  • Materiały POS- warsztat
  • Projektowanie i aranżowanie witryn- warsztat
  • Stylizacja manekinków.
  • Warsztat budowanie ekspozycji na witrynie.
  • Warsztat budowanie ekspozycji
Co dostaniesz

Co obejmują nasze usługi szkoleniowe"skrojone" dla Ciebie?

Współpracując z Retail Szkolenia, zyskasz dostęp do 100% zaangażowania  i wiedzy naszego zespołu. Naszym głównym celem stanie się optymalizacja każdego procesu współpracy, w tym:

Tworzenie sukcesu

Co sprawia, że ​​nasze szkolenia są tak skuteczne?​

Jakość
treści

Nasze szkolenia zawierają aktualną i praktyczną wiedzę, która jest przydatna dla uczestników. Treści są tak przygotowane aby były łatwe do zrozumienia i późniejszego wdrożenia.

Najlepsi
trenerzy

Nasi trenerzy to osoby z długoletnim doświadczeniem i bogatym portfolio zleceń. Są przede wszystkim praktykami co powoduje, że przekazana przez nich wiedza jest niezwykle wartościowa.

Personalizacja
szkolenia

Nasze szkolenia uwzględniają indywidualne potrzeby uczestników. Treści i metody nauczania są dostosowane do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników.

Koniec szkolenia to początek wdrażania wiedzy

Po zakończeniu szkolenia nieustannie dbamy o naszych klientów, oferując kompleksową pomoc przy wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności. Nasz zespół ekspercki jest gotowy do udzielenia wsparcia na każdym etapie procesu wdrażania. Zapewniamy indywidualne konsultacje, w czasie których pomagamy zrozumieć i dostosować zdobyte informacje do indywidualnych potrzeb i celów organizacji.

Dzięki temu nasze szkolenia stają się nie tylko źródłem cennych treści, ale również praktycznym narzędziem do osiągania sukcesów. Jesteśmy dumni z zaangażowania i zaufania, jakie nasze klienty nam okazują, i gwarantujemy, że nasza pomoc po szkoleniu będzie równie wartościowa, jak sama nauka.

Certyfikat

Jesteśmy dumni z tego, że możemy zapewnić każdemu uczestnikowi naszych szkoleń certyfikat potwierdzający ich uzyskaną wiedzę i umiejętności. Cenimy wkład i zaangażowanie naszych kursantów, dlatego chcemy nagrodzić ich wysiłek poprzez oferowanie certyfikatów.

Wierzymy, że posiadanie certyfikatu nie tylko jest dowodem na zdobytą wiedzę, ale również zwiększa szanse na rozwój zawodowy i otwiera nowe możliwości kariery. Dlatego też, dla nas każdy uczestnik szkolenia jest ważny i zasługuje na uznanie.

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć cenne kwalifikacje, do uczestnictwa w naszych szkoleniach i otrzymania certyfikatu, który potwierdzi ich profesjonalizm i kompetencje.